December 1, 2008

Mei..May...Bulan 5 ????

Salam....

Alhamdulillah...akhir ada gak a confirm month for my wed..asyik tangguh jer..dari bulan januari bw ke Februari..then bw ke Mac..at last bulan May..tp hati puas even x dak confirm date lagi...byk benda yg kena fikir...nk jaga hati pihak ni..nk puaskan hati pihak tu...uishhhh..ni rupanya cabaran yg mcm kawan2 aku citer...bergaduh dibuatnya...
Apa pun..lambat mcmana pun mesti ada hikmah...antaranya...ada byk masa utk wat preparation...ada masa lg utk kumpul duit buat tampung or tambah mana2 yg rasa nk ditambah...
Sekarang ni nk cari kedai utk tempah paper bag..mak aku nk yg bentuk V...aduhai...susah nk dapat tu...terpaksa cari n buat awal coz dah hampir sebulan cari...x jumpa lagi kedai yg leh buat...yg ada pun sume small size...mak nk yg besar...nk taruk segala mcm utk tetamu....waduh, dimana nk ku cari....
So...sesapa yg ada kenala or tau kat mana nk tempah...just tell me plssss...

1 comment:

Izza Cactus said...

finally..dapat date gak anje yer...ekekkekke..dup dap dup dap...hikhik