March 12, 2009

eiiii...lawak...malunya.....

Arini abis je office hour trus rush g Alamanda nk cari wedding present for my cousin. Punya lah kejar masa coz dah plan nk balik b4 6.30 (Spa Q punya hal...) sekali..hujan punya lah lebat..x sedar plak tu....aduhai.. nk jadi citer..kuar lah dari parkson intai kuar kot2 dah reda hujan...tetiba petir..gedebommmmm..amik kau..terangkat bahu n bergegar badan aku punya terghezut ngan bunyi petir tu....
Sepantas kilat gak aku toleh belakang...apa yg aku nampak?

Aku nampak pak guard baik punya gelak sorang2 n trus blah bila nmpak aku tgk dia..sambil berjalan leh tutup mulut tahan gelak... ...cisssssssssss, hampeh betolll. dia leh gelakkan aku coz terghezut beruk..kahkahkahkah..lawak ker tgk org terghezut bergegar badan....?

Tp bila ingat balik..memang lawak lah..gelak sendiri..malu...malu....


p/s : tp ada org kena marah ...sapa tu?

No comments: