April 13, 2009

Qalish Irsyad

Arini ramaaaaiiiiiiiiiiiiiiii berkumpul kat umah. Ala-ala rombongan Che Kiah giteww.. InsyAllah petang esok makndak n pakndak yg g umrah akan sampai. Jangka flight sampai pukul 2. For the 1st time gak lah aku dapat jumpa n dukung my youngest cousin - Qalish Irsyad.


ni gambo masa htr makndak g umrah...x post entry pun coz x sempat & takdak pic pun. Ntah mana gambo ni sesat..hope one day aku dapat ler bw parents aku plak...ermmm...sabo..sabo..ada rezeki tuuuuu, lambat ngan cepat jer.


Goshhhhh....dulu aku ngan bebudak kecik ni mcm ala2 takut jer nk pegan. Nampak mcm fragile sgt diorang ni...tp suka lah ngan si Qalish ni...so cuteeeeeeeeeeeeeeeeeee....


Qalish ni anak kepada my cousin - Hairol. Oppss, maknanya bukan my youngest cousin lah ek..then apa ye???? dua pupu? arkggghhhhh...malas pikir. Yg pasti, Hairol n wife dia dah langkah bendul aku sebagai cucu sulung yg sepatutnya bg cicit pertama kepada tok kitorang. X pa..aku choppp cicit yg kedua..hahahahhaha



Bila pegang baby..baru terasa nk anak..tp x kawen lagi..camno?

No comments: