May 14, 2009

BENGKEL @ BUKIT TINGGI

Alhamdulillah, selesai sudah bengkel yang aku perlu arrange kan. Dalam masa yg sama, hajat nk sampai ke Bukit Tinggi pun tercapai...hahahahhaa. Opppss...bukan amik kesempatan ok..ni pun persetujuan banyak pihak tau.



Bengkel bermula dari 10 hingga 12 Mei ...tak jauh rupanya dari putrajaya ke tempat ni.about sejam setengah ja..Mulanya, aku ingat tempat ni sejuk, tp ghupa2nya..x sejuk langsung. cittttt. But, that place memang nice. Oh ya, we stayed kat Colmar Tropicale. To those yg tgh plan nk wat pakej, leh la..not bad. I give 5 out of 10 star..kira so so lah.

Since aku x bw kamera kong aku tuh, so kredit to Na - one of tip top urusetia yg aku angkut sama naik Bukit Tinggi..2 thumbs up to 3 org urusetia yg banyak menolong aku n others dlm memastikan bengkel ni berjalan lancar..Hamka, Murni n Mazliana (Na)- TQVM :) nx time leh tolong lagikkk ye..



i donno what building is..but nice kan?


iskk..bilik air pun kome snap..serious, i like the corak of marble..kot2 nk apply kat my future home :)



Wahhh..hebat sungguh...begitu tekun membuat kerja..leh dapat anugerah ni..wakkakaka



Last night..pose baekkk punya..me? tu yg kanan sekali, then ikha,na, norin,murni n zila

Well...bengkel sudah...outputnya? insyaAllah, bulan 6 nanti..tunggu....

No comments: