July 13, 2009

PROGRAM RIADAH

Wahhhh.....last saturday joined program riadah KPT & UPNM kat UPNM...datang ngan ikha pon dah lewat, so we miss aktiviti panjat bukit (ye ke miss or ngelat...BIARLAH RAHSIA :P )



Other than that, ada aktiviti berkayak & menembak...ramai yg teruja ngan aktiviti menembak tp aku x teruja pon, coz dulu masa kursus DPA, dah pernah guna M16 and ketar abis tgn aku. dah tu, byk yg miss dari yg kena target, hahahha..





aku berpartner ngan ikha utk xtvt berkayak...memang best lah..tingat time OBS dulu..sepangkor tu kitorang tawaf. Sesi pertama berkayak ni memang lama coz team yg naik bukit tak turun lagi. So, kitorang enjoy berkayak.




Bila bab menembak ni..ada story yg malu x hengat punya nk citer..huhuu. Utk M16 memang aku x join, tp for the last session, ada sesi menembak guna pistol (lupa lah nama nya) & secara berkumpulan (4 person). Aku tetiba teruja nk join, same grup ngan murni, c-kin ang k.beeb..geng pembangunan lah ni.



Kaedahnya, kitorang perlu tembak plate yg jarak 100 meter. So, tangan aku byk onggggg lah time tu, ntah peluru yang ke berapa aku berjaya tembak 1 plate..pas tu 2nd plate plak..dah jerit hepi..& last 3rd plate...tetiba je..aku terlompat hepi...warghhhhhhhhhhhhhhhhh..terus aku dgr jeritan kat belakang...BAHAYA !!!!!! abang askar yg dok jg kat sebelah aku punya lah marah...VC UPNM kat belakang pon camtu..aku memang x tgok belakang dah..malu ada..takut ada....



Ntah camno lah aku leh ter'over xcited'..serius, mmg x sengaja..arini masuk opis, one of the staff bgtau yg masa aku lompat tu, ramai yg nk terkam aku dari belakang..ye lah bahaya kan...guna peluru hidup..huhuhuu



Apa pon aku nk minta maap lah atas sikap aku yg bisa mengundang bahaya..






p/s : ni yg buat takut nk menembak..jgn UPNM banned aku dr joined xtvt ni udah...

No comments: