September 19, 2009

100 HARI


Alhamdulillah, segala puji dan syukur pada Yang Esa...atas izinNYA aku dan suami telah selamat menempuh alam perkahwinan hingga ke hari ini...HARI KE 100.

Wahhh...kalau PM ada hari ke 100, why don't us have it too.

Hari ini genap hari yang ke-100 for both of us as hasben & wife. kalau nk bercerita, memang lah panjang coz macam2cerita ada :)

Bohong besar kalau kata tak bergaduh. Pernah baca satu artikel tentang pasangan paling lama & tertua. Lupa kat mana, tp mat salleh lah. Kunci diorang kekal lama adalah sentiasa bergaduh. Haa..jgn pelik..ini kenyataan. I admit it, coz lepas bergaduh, kita akan saling minta maaf & renung kesilapan yg kita sendiri buat. So, pas tu, kasih sayang akan bertambah-tambah gitewww.

Dalam 100 hari menjadi isteri kepada En. Asrol Aizat ni jugak banyak ubah diri aku dari malas masak ke rajin masak. Tp bukan lah rajin sangat pon.Ahaksss. Kalau dulu sokmo makan luar, sekarang kerap makan kat rumah (pls don't mention who cooked the meal kayyyy).

Kesimpulannya...perkahwinan memang membahagiakan...moga rumahtangga yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat. InsyaAllah....Aminnnnnnnnnnnnnnn

No comments: