September 3, 2009

HADIAH DARI MEKAH

Td pi jejalan pasal kerja (bukan jejalan cari pasal or makan kayyyyy). 2 floor upper jer, tak jauh mana. Bila niat utk kerja,niat murni tuhhhh... jejalan bukan setakat dapat info yang dicari2, tapi siap dapat hadiah lagi. maklum, niat murni (gelakkan aje...)

Yup, Aifaa (sahabat yang sgt tabah-adore you babe) baru balik dari umrah & she brought tasbih as gift for her frenzzzz. Since tajuk post pun hadiah dari hati, gigih aku buat bentuk love, then snap, then upload.



Hadiah ni sangat terkesan coz datangnya dari Mekah. Memang banyak tasbih yang aku dapat dari Mekah, tp for this moment, all things yang related ngan Mekah sangatlah menyentuh kalbu.
Sejak aku plan nk pi umrah ngan parents aku, hati ni sangatlah meronta-ronta nak pi. Cuma, manusia mampu merancang, tp Allah jua yang tentukan. Masih belum ada rezeki untuk kami pergi lagi.




Hari2 doa moga harapan aku dipermudahkan. InsyaAllah, tahun depan aku ngan mak & abah akan sampai gakkkk...Aminnnn

Thanks to Aifaa & kena banyak bertasbih lah pas ni :)

No comments: