February 19, 2010

BARU PERASAN


Urmmmm...entry yg tak sanggup ditulis..tp nk gak bercerita (^0^)


Since dah masuk bulan kelima ngandung ni, ekceli dari bulan ke-4 lagi, asben slalu sangat panggil "bulat...tembam...". Aku tak amik pot pun coz memang asben suka kacau & menyakat..kadang2 kita yg baru pas mandi pon dia cakap comot. Grrrrrrrr


Tp, td masa sampai opis, masuk toilet & duduk telek muka kat cermin. Slalu, pas buang apa yg patut, basuh tangan & trus kuar, tak da masa nk belek muka kat cermin. Time telek muka tu, baru aku perasan, yang aku dah mengembang...Aduhhhhhhhhh, muka aku memang dah bulat. Terghezut jap tengok muka sendiri...trus msg asben ckp yg aku dah kembang...huhuhu


Tp selamba jer asben cakap, takpa, pas bersalin work out balik utk dapatkan body yg diingini. Aduhai, selama ni aku slalu cakap, ngandung pon still ada shape...tp sekarang baru aku perasan..aku dah KEMBANG...waaaaaaaaa


Persoalannya, boleh ke nnt pas bersalin aku work out utk slim balik? or aku leh jadi calon utk The Biggest Loser next season? NOooooooooooooooo...

No comments: