July 23, 2010

BREAD,LOVE AND DREAMS

Lately, aku jadi peminat setia drama korea & channel 303 @ astro selalu jd bahan tontonan aku especially dalam tempoh berpantang.

Sekarang ni, tangkap cintan ngan drama tajuk : BREAD, LOVE AND DREAMS...




Secara ringkasnya, drama ni tentang a boy named Kim Takgu @ Kim Tak-Goo yg sangat menyayangi mak nya. Sangat lah terkesan part anak & mak ni..very touching..Ada mcm2 adegan- dendam, sedih, kuasa and so on.

Tanya pakcik google, citer ni ada 30 episod semuanya. Main kat channel 303 @ astro pada hari rabu & khamis pukul 9.00 pm. Minggu ni baru habis 6 episod..lagi 24 episod bersamaan 12 minggu bersamaan 3 bulan...arghhhh lambatnya nk habis.

Memang best Kim Takgu versi budak2...sangat lah comel & lebih membuai perasaan bila ada adegan sedih or hepi. Kim Takgu versi dah besar belum tau lagi coz last episod yg ditonton, dia baru je besar..so, cannot evaluate lorrrr.

Satu benda yg sangat aku lemah bila tengok drama korea ni ialah...nk hafal nama dalam lakonan tu. Berbelit lidah rasanya. Tapi, x mau buang masa & minda, aku tau nama Kim Takgu ja..aduhai..jatuh cinta sama Kim Takgu-Kid Version...la ni dok google lagi si gerangan yg main karakter Kim Takgu kecik2...asyik ada Kim Takgu versi besar je..walaupon cute gak, tp belum cukup buat aku jatuh cintan..huhuhu

So, setiap minggu la ni mmg x sabar nk tgu citer ni..kalau ada VCD/DVD...aku beli dulu !!!

No comments: