August 30, 2010

KUIH RAYA DAH SAMPAI

This morning, sampai opis & nampak sebunjut beg plastik merah. Apa kebenda lah plak..tinjau sket..nampak benda-benda bulat bewarna-warni..ouchhhh...dah leh teka..kuih raya yg aku order dah sampai. Huhuhu...8 balang semuanya. Of cos lebih dari 3 coz nk bahagi umah sendiri, umah mak sendiri & umah mentua.

This year mmg x dak mood nak buat kuih raya, so kaedahnya beli sajer uolsss :)

Selang 2 jam..si tokei kuih raya ni tunjuk kuih-kuih raya yang ada lagi dalam stok dia utk dibeli. Akhirnya..aku tumpas & amik lagi 4 balang. Mak aihhh...utk kali pertamanya aku membeli kuih raya dengan begitu banyak. Tak pernah dibuat lagi sepanjang hidup aku sehingga ke hari ini. Kira hari ini dalam sejarah lah..

Text en. suami...tak payah ckp banyak..dah agak, sure kena bebel. "mak aihhh...beli lagi?", "berapa ringgit plak?"..........bodek punya bodek..tetap tak jalan, dapat sket je fulus dari big boss utk cover balik RM yg aku dah bayarkan utk that kuih raya..huhuhuhu, tak aci....

No comments: