May 28, 2011

MEI YANG INDAH

Alhamdulillah.....syukur atas segala kurniaan & nikmat yg Allah berikan.

Mei 2011...bulan yg indah dgn segala macam perkara manis untuk dikenang.

7 Mei 2011 @ 6.43 pm
Alhamdulillah....Aziq Zulqarnain lahir ke dunia sebagai permata untuk aku & suami. Syukur :) Moga menjadi hamba Allah, umat Rasulullah dan anak mama & papa yg soleh..insyaAllah.

8 Mei 2011
Hari Ibu....hari yg aku boleh raikan kini dgn kehadiran anak di sisi.

13 Mei 2011
Selamat hari lahir buat suami...tiada hadiah yg paling bermakna selain kelahiran permata hati - Aziq Zulqarnain. Moga dimurahkan rezeki, panjang umur, dirahmati Allah dan berusaha tanpa henti untuk menjadi suami dan papa yang baik dan bertanggungjawab..insyaAllah

14 Mei 2011
Tahniah buat sepupu - Emma yang selamat menjadi suri hidup kepada lelaki pilihan hati. Moga mampu menjadi isteri yang hebat.

17 Mei 2011
Selamat hari lahir untuk Abah. Genap sudah usia 57 tahun. Terima kasih atas segala perit jerih membesarkan anak perempuan tunggal yg banyak songeh dan degil ni :p Cucu sulung adalah hadiah paling bermakna mampu diberi...Alhamdulillah :)

Mei juga adalah bulan dimana arwah Afiq Zulqarnain pergi menghadap Ilahi. 30 Mei 2011 ni genap setahun arwah menghadap Ilahi. Doa mama, moga arwah Afiq dicucuri rahmat Allah dan menjadi penghuni Syurga yang bahagia-sebahagianya. Amin............

No comments: