January 29, 2009

KAMI

salam...yeah...ari ni keja mmg kureng..semalam jiwa aku sgt sentap n down pasal keja..aku x suka lah bila keja x dak. mcm x dak pekdahnya aku dtg keja n dpt gaji. but doing nothing. sepatutnya aku belajar so many thing...bukan doing nothing.huhhhhhhh.

so, dalam dok boring, aku menyalahgunakan (hehehehe, ayat sentap tuhh) internet dengan mewujudkan satu blog baru yg lebih kepada life aku n my fiance. So, kat cni pun still jalan seperti biasa. cuma keja aku utk update bertambah dari 1 blog kepada 2 blog..

Dua ari ni aku dok sibuk membca blog redmummy..mmg best blog dia. so, aku nk subscribe jd followers dia.redmummy nih dah sgt lah femes..ala2 jd idola utk aku wujudkan blog about my fiance n me. oh ya..blog bru aku tu namanya aizat-mieza -klasss giteww gabungan my fiance n me :)

apa beza nya ngan blog sekarang? well, tag line pun lebih kurang jer. bezanya, kat cni aku post kan byk pasal aku..kat blog lg satu byk post pasal KAMI berdua. kat cni aku byk kan juga post berkaitan ngan ilmu n agama..ini tujuan hidup aku- berkongsi ilmu ngan others ppl.

so, any readers yg terbaca blog nih, silalh beri comment ek..tq

chowwww

No comments: