June 30, 2009

MAJLIS BERTANDANG

Alhamdulillah..majlis kat umah aku selesai..then bz utk majlis bertandang ke umah lelaki plak..memandangkan kampung aku n hubby (wahhh...dah leh panggil hubby :P ) sekentot je jaraknya, maka majlis nya hanyalah selang sehari or the next day (14 jun 2009)


warna tema yg my hubby pilih..black n white...cantek gak..hehhehe puji sendirik..ada yg kata kitorang trend setter kat pangkor utk kaler ni...wah gitewww


my family....jarang nk dapat bergambar sama-sama ni


Dalam org sibuk berkerja, aku ajak my hubby n pengapit pi lari jap ke pantai utk tangkap gambo..ala-ala nk balas dendam. mana taknya, pas majlis kat umah aku, aku wat outdoor shoot wiz kameraman yg aku book....sgt lah enjoy..tp bila dah ding dong ding dong terdolek sana sini tangkap gambar, cik abang aku flat sampai kemeraman ajak pi tangkap gambo kat tepi plaut dia leh cakap tak mo..hangin jap...tp diam je lah kan...so, mana best anak pulau kawen x dak tangkap tepi laut...hehehhehe
banyak lagi coretan pasal our wedding. InsyaAllah aku akan update bila ada masa yg sesuai...




No comments: