June 30, 2009

A SIMPLE CEREMONY OF AKAD NIKAH

warkhhhh...its took bout 2 week for me to update my wedding story... but...better than nothing right?


Yeahh...on 12th June 2009 (Friday) bersamaan 18 Jamadilakhir1430H @ 6.00pm++ (just forgot the exact time) i'm belongs to my luv........my husband..


akad nikah yg very simple but penuh dengan kasih sayang dari both side family @ Masjid Pangkor. But, the most memorable when abah as wali mengakad kan sendiri khas untuk aku (his only daughter)..huhuhuh..sdey plak..



Goshh...its really touching, but sorry dear...no tears on that day kay...hahhaha...makeup kena jaga...nk nangis pon malu tau...huhuhuhu





really luv this pic..cayalah OIII a.k.a wahid a.k.a hairol




that mas kawin dah jadi transformer...bertukar menjadi my sweet necklace..tqvm to mak coz ..... (rahsia..hehehehhe)



all the family (both side)..not all..yg lelain bz kat umah..


Just wanna say : TQVM my luv for being a man that i can rely, trust n meant a lot to me :)

No comments: