October 15, 2009

FRIDGE MAGNET

I bought 3 Fridge Magnets (FM) masa jejalan buang duit kat Feringgi Walk last week. Sekarang ni sejak ada own fridge -maklum dulu tak de..kalu ada pon housemate punya...(o-o) ; rasa cam minat plak kumpul FM.

Why3...no no no..not because i got 3 fridge...but one for me & two for my frenzz a.k.a. opismate.


Dulu, aku slalu baca post wanita2 yang suka kumpul FM. I just ask myself, apa lah pekdahnya kumpul FM. Buat semak fridge jer. Dah tu, siap ada ruang forum untuk exchange FM lagi. Wahhhh, hebat kah FM ni?

But now, that keja yang tak dak pekdah asalnya pada aku dah jadi hobby. So, kena lah telah balik ayat2 dulu. Hahahaha...and to make it worth, aku siap senaraikan kenapa hobi kunpul FM ni best...

**Leh jadi koleksi yang menarik

**Kenangan @ tanda kita dah pernah sampai ke sesuatu negara/negeri

**Letak kat fridge, then leh jadi tempat tampal nota2 penting.

**Murah...kos yang sangat lah murah. Tak payah nk beli pinggan memahal tanda kenangan

**Since dah murah...leh beli byk2 jadi souvenir pada kengkawan

**Dan lain-lain/dan seterusnya/dan sebagainya......

Setakat ni, yg oversea, aku cuma ada 1 jer...bali - souvenir dari opismate. Aku belum lagi sampai ke situ. Dulu pi bandung, tak beli pon FM coz masa tu belum jadi hobby lagi & at same time tak dak own fridge lagi.

p/s: kesian pokok2 ku...ada yg dah mati..hobby yang dah tak di update ...semangat semangat...datanglah kau....

No comments: