February 17, 2010

HUBBY PUNYA KESUKAAN

This entry dedicated khas utk hubby...sibuk mintak publishkan citer pasal keta kesayangannya dalam blog. Aku punya lah malas....coz aku tak berminat. Tp, demi encik suami...aku publlish jua akhirnya.










bumper depan yang baru ditukar. Katanya bumper ni adalah bumper yg dia tersangat idamkan. Bumper belakang pon sama ditukarnya. Tp malas nk snap.



Punyalah uzur cat keta ni...dah terkoyak2 kulitnya. Hubby dah cakap berapa kali..dia malu nk drive keta sendiri...tp aku ok jer..lantaklah, tercabut cat ker..apa ke. At least ada keta nk gerak sana sini. Tp dia balas balik..katanya aku tak faham. Ye ke? Urmmmmm.......




Urmmm..gamaknya ini lah kesukaan kebanyakan lelaki dan suami kat luar sana kan. Sibuk ngan keta. Tukar itu, tukar ini...tambah sana sini...modified sana sini...bini apa leh buat? tengok dan angguk sajerrrr. Nnt komen banyak2 ada gak yg kena tinggal tepi jalan :) Kena plak yang tak reti drive macam aku ni. Hehehe. nasib badan....


Tp semua yg kat atas dah tinggal kenangan. Semua dah jadi old story. Sekarang keta kesayangan encik suami ku dah bersalin kulit. Dah tukar ke warna merah. So, entry ni akan jadi kenangan pada hubby & me too.


Wanna see how red it is...just wait for the other entry. Bukan sekarang...Apa pon, keta ni lah yg jadi kenangan pada relationship kami berdua. Dari zaman bercinta, zaman gaduh2, zaman bertunang sampai dah kawen & pas ni dah nk masuk zaman beranak plak :) Time kasih yg tak terhingga..ada sebab kenapa hubby tersangatlah lah sayang pada ketanya & mati2 tak nak tukar keta.....

2 comments:

Ben Ashaari said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..kaler ferrari tuhhhhhh..hahaha...bley la lumba ngan myvi automatik wqa tu..hahahha..sah sah tinggal 8 tiang myvi tu...hahaha

miezahassan said...

tau tak paaaa...hehehe..kaler je ferrari...tahap kelajuan still sama..cuma driver nya yg teruja bak naik ferrari..meh, kita jumpa di litar nnt :)