August 1, 2010

HIDUP BERMADU

Bermadu ? erkkkhhhh....jgn ditanya..harus aku jawab NO !!!!

Tapi, antara sedar atau tak, menafikan atau tak...aku memang hidup bermadu :(

Dah lama aku bermadu...dimadukan....tp tempat aku bukan yg kedua dan bukan juga yg pertama. No..no..no...tempat aku paling atas..paling utama...pertama tu tak hebat mana lah..hehehe.

Yesss...aku bermadu dengan kereta. Ramai pompuan yg bermadu ngan kereta kesayangan suami depa. Tapi aku suka madu aku ni..coz dia lah yg bw aku ke sana ke sini. Dulu madu ni buruk sket, pas dah kena mekap baru..lawa plak..aku panggil si merah coz madu ni pakai baju kaler merah ferrari. En. suami plak panggil ferrari..cittttt..perasan...

Cumanya..lepas ni, aku dapat lagi SEBIJI MADU...tak lama jer lagi. En.suami siang malam termimpi2 dengan benda alah ni..ari2 dok google...tengok kat youtube..segala macam..aduhai..nk kena cari nama baru plak utk si madu ni..dgr2 nya si hijau...ni belum dapat lagi, en.suami dok sibuk fikir mcmna time raya nnt coz balik kg sure naik si merah..fikir sendiri lah :)

Aku tak tau madu ni akan jadi yg pertama selepas si merah atau si merah tu masih menjadi yg pertama di hati en. suami.

Aku? tetap menjadi pujaan hati suami..kahkahkah..

Macamna kalau madu tu nnt ANU BINTI ANU? heheehhee..aku ganyang2 kan aje (^o^)

2 comments:

shakirim hassan cr7 said...

tu pn nk kecohh..ek eleyyyy.... nti madu 1 lg tu meh beta guna ye... susah xda knderaan kt sini! tqvm my lovely sis.. =)

miezahassan said...

hg tu dah la lembik..camno nk bawa madu yg sebijik tu..gemok gedempol..berat !!!!!!!!!!!!
Belajar sket idup susah..berjalan kaki pon ok apa..exercise..kata nk 6 pax :) choiiiiiiiiiiiiiii