September 21, 2010

SI MERAH CEDERA :(

Aku bukan tak suka kat si merah...suka sangat. Dia lah yg bw aku kemana saja aku nak pi. Tapi...yg jadi masalah adalah; si merah ni yg tak suka kat aku. Baru je aku pinjam sehari, dia dah merajuk...baru terlanggar bonggol habis crack sana sini. Memang la si merah ni suka sangat kat tuan dia. Tak boleh kalau tuan dia tak ikut sekali.

Masuk hari kedua pinjam...terus mengamuk giler si merah ni. Tak dak apa2 ribut taufan, dalam keredupan si merah ni bawah pokok rambutan, tiba-tiba...pommmmmmm, cermin ku retak aaaaa seribu. Aduhai si merah.,..mula2 hang crack sana sini, pas tu hang crack seribu plak ek. Kot ye pun merajuk kat tuan coz tak ikut sekali..jgn lah seksa aku. huhuhu

Kesudahannya.......melayang duit RM400 utk cermin aje..belum masuk kos ganti rugi crack sana sini. Hhuhuhuhuhuhu.

Moral of the story : tak mau pinjam dah. Pas ni nak beli keta yg besarrrrrrrrrrrrrrrrrr punya :)


No comments: