January 14, 2011

JADUAL YG MELAMPAU




Minat suami pada F1 dan MotoGp memang terlalu ketara........No dating or yg seangkatan on the race day..waaaaaaaa

Paling teruk..kalau on the race day tu adalah hari bertolak balik ke Putrajaya dari kampung, maka, aku akan turut terjebak dalam aksi pemanduan ala2 Felipe Massa or Rossi. Tgn aku memang tak lepas dari pegang benda alah yg ada kat sebelah atas bumbung tu...huhuhuhu...so, baby dalam perut pun sama gak lah merasa betapa hebatnya bapak dia memandu.

Pasal apa laju? of cos lah nak kejar time...make sure tak terlepas walau seminit pun aksi race tu..fanatik tak hengat !!! Untuk 2011 ni, lagi melampau...... mana tak melampau, kalau suami dgn gigihnya telah buat jadual race both F1 & MotoGp.....



Adoyaiiiiii, ditampalnya plak kat bilik tido. Hari2 aku mengadap benda alah tu..aku pun dah leh hafal. 13 Mac- 1st race utk F1 & 20 Mac - 1st race utk MotoGp....Omak aiiiiiiiii


Lebih kurang ada lagi 2 bulan sebelum mimpi ngeri aku berulang...huhuhuhu..paling tak tahan, dah tgok tu, tgok aje lah. Ini tak...ngan aku sekali kena paksa teman tengok..sangap sehhhhhhhhh. Ada yg ckp ok lah tu, nnt suami minat benda lain yg tak elok, lain plak kang jadinya....



Well.....memang betoi :) tp tak syok arrr...kalau gi shoppping ari race, kena balik cepat..dah la x leh dating....hilang kasih sayang youuuuuuuuuuuu..hahahha




Apa pun....aku pun dah terjebak sama ngan minat en. suami ni..hahahha...x pa lah, dating depan tv aje lah nokkkkkkkkkkkkk :p

No comments: