January 21, 2011

KEGEMBIRAAN & KEBAHAGIAAN MEREKA


Alhamdulillah......

Di sekeliling aku sekarang, penuh dengan mereka-mereka yang gembira & berbahagia.

Mereka-mereka itu antaranya sepupu yang gembira & bahagia dengan kelahiran anak sulung lelaki.

Sepupu sebelah hubby yang turut gembira dan bahagia dengan kelahiran anak sulung lelaki.

Opismate yang juga gembira dan bahagia dengan kelahiran juga anak lelaki sulung.

Best friend yang gembira & bahagia dalam menghitung hari untuk menyambut kelahiran anak sulung.

Juga kawan baik yang gembira & bahagia bila berbadan dua.

Adik yang gembira & bahagia dalam menghitung hari untuk join program pertukaran pelajar ke Beijing.

Sepupu yang gembira & bahagia dalam menghitung hari untuk bergelar isteri.



Aku?

Aku sendiri gembira & bahagia dengan dengan apa yang aku ada & lalui sekarang ni. Rezeki yang Allah bagi cukup untuk buat aku & hubby & keluarga bahagia.

Kalau ada magik dalam diri, rasa nak aje putarkan masa terus ke bulan 5 dan zupppppp, terus status aku akan bertukar menjadi -----> gembira & bahagia dalam menghitung hari untuk melahirkan anak kedua :)

Apa pun..syukur yang tak terhingga kepada Allah atas segala rahmat, kegembiraan & kebahagian yang diberiNYA...

No comments: